marți, 17 ianuarie 2012

Parerile lui Evl Santos


Am fost si azi la protest, am stat calm, linistit, m-am intalnit cu destui insi pe acolo, am vorbit cu jandarmi ... am avut placerea de a sta de vorba cu comandantul lor ... plimbandu-ma pe acolo am ajuns pe la intercontinental... unde ... am fost tras pe dreapta... de catre jandarmi ...

N-am apucat sa-mi dau seama cand ajunsesem intre un pluton sau cum se cheama de jandarmi, mascati, cu toate aparatorile alea pe ei cu scuturi si cu betze....

panica ....

Vroiau sa faca o scurta identificare si o perchezitie ...

In loc sa-mi zica sa departez picioarele ... mi-au dat bocanci peste picioare...

M-au identificat, mi-au zis ca sunt frumos, mi-au facut poza ... toate buna si frumoase, partea proasta e ca in tot acest timp mi se tot spunea ca nu e bine ca am aruncat cu pietre in ei, in conditiile in care eu stiu bine ca n-am pus mana pe O piatra.
Desi mi-am luat gaz de 4 ori duminica.

In fine, pe acolo unu scosese pulanu sa dea in mine, n-a dat, nu ma victimizez pe aici degeaba... mi-au dat niste picioare in picioare ca sa le departez...
Ce nu mi-a convenit a fost situatia in sine... daca eram vinovat de ceva... era ok sa ma ia asa...
La sfarsit cel care m-a tras pe dreapta mi-a zis ca n-a vrut decat sa ma sperie...
De ce ?

Duminica, intradevar am fost in zona aia nasoala, unirii si etc...

Am fost in zona aia FIX ca sa vad ce se intampla, de curiozitate, ca sa pot sa-mi formez o parere proprie, nu din auzite...

Cand am ajuns inapoi la universitate.. gazat de 4 ori in 2 ore, iritat pe gat pe nas pe fatza pe ochi fiind ...
M-am pus iar la gard cuminte ... si n-am putut sa ma abtin sa nu le zic jandarmilor ca nu e ok sa dea gaz in oameni care n-au facut nimic, doar ca am zis-o pe un ton urat... fara sa-i injur foarte tare...

Nenorocul meu a fost ca jandarmu care m-a tras LUNI, pe dreapta...
era jandarmu care statea mascat in fata mea DUMINICA seara ... cand venisem nervos ca ne-au dat cu gaz degeaba ...

In fine, dupa toata intamplarea asta m-am simtit efectiv de cacat...
Eram plin de spume ca-mi luasem niste picioare nemeritate...

Cred tare in sistemul asta : orice cauza are un efect...

Si-am luat-o pe toate partile ...

i-am injurat ca ne-au gazat...
m-a tras pe dreapta pentru ca l-am injurat...
-> are dreptate.

De ce i-am injurat ?

Ca ne-au gazat..

De ce ne-au gazat ? Ca se arunca cu pietre in ei...

Am simtit furia pe care o simt jandarmii ...
Cand cineva arunca cu pietre in tine ... dai in cine apuci ca sa te descarci ... se strange prea multa ura in tine ...

Aparent, pe scurt, raspunsul e ca nu trebuia sa fiu acolo, daca stateam la universitate nu-mi luam gaz, cel putin in teorie...
nu-mi luam gaz insemna ca nu ii injuram...
nu ii injuram insemna ca nu ma legitimau...

Incercati sa-i intelegeti si pe ei ...
Nu le iau partea, dar asta-i adevarul...

Ii cuprinde frica... in loc sa fie rationali... pur si simplu REACTIONEAZA,instinctiv.....

Ce ar trebui toata lumea sa faca ar fi sa nu mai reactioneaza instinctual... ci sa gandeasca....

exemplu ....

daca te ia un jandarm cu forta sa te perchezitioneze si sa sufere cu tine ... si sa-ti dea bocanci peste picioare...

asta nu inseamna ca TOTI jandarmii sunt jigodii ....

mi-e greu sa recunosc chestia asta dar asa e ...

el m-a tras pe dreapta ca avea dreptatea lui ....
il injurasem c-o seara inainte ... nu pe el, pe aia care m-au gazat...

m-au gazat c-am fost in mijlocul conflictului ...
.(punct)

Cine zice ca jandarmii au folosit forta in toate protestele astea ... se caca pe el ...

Jandarmii n-au facut decat sa REACTIONEZE la diferite ACTIUNI precum aruncat pietre si alte cacaturi ...

E absolut normal sa te umpli de nervi dupa ce vezi filme ca alea de mai sus ... cand jandarmii dau fara mila ...

Ideea e ca atata vreme cat nu-i instigi .. nu au de ce sa dea ...
cu mici exceptii ...

Oricum e de cacat ca in loc sa vorbim despre partile importante ale acestui protest ne pierdem in detalii si-n razboaie oameni vs jandarmi ...

Din pacate mi s-a demonstrat, o chestie pe care doar o citisem, nu pot sa spun ca eram ferm convins de ea dar acum sunt.

Violenta nu atrage asupra ei decat violenta.

Si e simplu, e normal dupa ce-ti iei o piatra in cap ...

Sa o arzi nervos...
Cum si eu azi dupa ce mi-am luat picioare... imi venea sa injur toti jandarmii de acolo ... da ce vina aveau ei ?

Eu trebuia sa am treaba cu ala care m-a tras pe dreapta..
Ala care m-a tras pe dreapta... avea dreptatea lui ...
Il durea in pula ca fusesem eu gazat de 4 ori degeaba ...
Asta e, fiecare are limitele lui de intelegere...

Eu ma bucur ca asta seara m-am abtinut de la a face vreo prostie, desi am avut azi in mine dupa incidentul asta mai multa ura decat am avut in 23 de ani ....
M-am calmat... am luat-o pe toate partile ...
Mi-am dat seama ca atat poate el sa inteleaga... intelege doar partea lui ... si aia e.
Astia suntem ...
Aruncand cu pietre n-o sa se schimbe nimic... discutand asa mano a mano ... s-ar putea sa schimbam ceva ...
Va las cu o chestie tare rau de tot dpmdv.... http://youtu.be/19BYDWDYRxQ

Jandarmul striga la ala pe care l-a prins ...
" De ce dati cu pietre ? Noi nu suntem oameni ca si voi bai cacatilor ?!
Nu suntem oameni ca voi ma ? SI NOI MURIM DE FOAME ! "
Dupa care vine superioru lui si ii inchide gura...
Pentru ca daca ar vorbi oamenii cu jandarmii si-ar da seama ca sunt de aceiasi parte...
Dar daca un jandarm v-ar cere voua sa renuntati la locul de munca si sa va alaturati voi .. n-ati face-o .... ;) cum nici ei n-o fac ...

E simplu sa privesti lucrurile subiectiv, din punctul tau de vedere...
La cate gaze mi-am luat = de 5 ori, trebuia sa arunc 25 de pietre ...
Aruncam 25 de pietre in jandarmi ... NU in ala care m-a gazat...
Si ala care m-a gazat n-a facut decat sa se cace pe el de frica si sa foloseasca ce are in mana ...

Concluzia de asta seara e ca orice disputa cu jandarmii e inutila. Nu face bine nimanui ...
Stam si ne batem intre noi ca chiorii... ;)

Problema e mai sus ... :)
Ce ma deranja pe mine e ca oamenii au inceput sa vada furtul politicienilor ca un lucru normal ...
In schimb, spargerea a 3 geamuri ca pe o chestie fantastic de rea ...

Daca le punem intr-o balanta.. financiar vorbind ... observam ca balanta se inclina pe partea cu furtul ...

Daca ma intrebati pe mine, aia care au aruncat cu pietre erau acolo pentru ca se fura ...
2-3 care sa arunce o piatra aiurea.. jandarmii intra intre 200 de oameni, bat 40 ... aia 40 cu alti 100 nervosi ca si-au luat bataie nevinovati .. se supara mai tare pe jandarmi si incep si ei sa arunce cu pietre in jandarmi pentru ca jandarmi au batut oameni ... jandarmi au batut oameni pentru ca ... au fost acei .. cativa care au aruncat cu pietre... e simplu.
am dat-o pe toate partile ...
Discutia jandarm - civil - bataie .. n-are nici o relevanta ..
Discutia politica - psd - pnl - pdl .. n-are nici o relevanta ...
Ajungem la bani .. ca de acolo incepe cearta... automat ajungem la sistemul financiar ...
si la sistem in sine ... :)

e un sistem vechi, care trebuie updatat la zilele noastre.
Acestea fiind spuse, am incheiat orice fel de discutie despre protestul asta.
Va astept sa ajungeti la nivelul de discutie financiar/sistem ...
orice discutie inafara de asta e fix pishat impotriva vantului...

Astept ca si ceilalti sa realizeze chestia asta ... ca asa e ...

sursa :  Evl Santos 

Un comentariu:

Iasi spunea...

Buna, iti scriu pentru a-ti propune unui schimb de linkuri. Daca doresti sa faci un schimb cu http://bancuri.iasi365.com/ lasa-mi un comentariu sau trimite-mi un mail la corcosan@yahoo.com cu titlul pe care il doresti si linkul tau.
O zi buna iti doresc