luni, 18 octombrie 2010

Exercitiu de imaginatie !

TB , EB , AV , VB , EU si RA au o intalnire tarzie in biroul capitanului de la Cotroceni .

Base , imbracat in haine noi de amiral , isi incepe discursul , Boc isi aseaza pernele pe scaun pentru a ajunge la masa ...

TB : Ai treminat Emile ?!

EB : Acu acu sefu ...

TB : Dragilor , v-am chemat astazi aici .. pentru ca .. Emil nu a stiut sa guverneze tara asta . Unde sunt banii Emile ?? Pai eu nu am reusit sa ii cumpar decat lu aia mica o mansarda... acu asta mare cica ar vrea zestre ... Stii Emile ca banii dupa flota s-au dus in campanii!

EB : Da sefu ... dar nu vezi ca imi sar astia in cap , tot ce incerc sa fac , ma ataca ... ies in strada , o sa am nevoie de SPP sa mai pot iesi pe strada.

VB : Taci dracu prichindanie ce esti , pe tine nici nu te observa lumea pe strada . Nu te uiti la tine ? Ce iti dai atata importanta ? Si sa stii sefule ca problema e si la AV , dintre noi astia din linia a 2-a el si-a tras cel mai mult ... a fost primar la capitala , Ministrul Economiei ... Acu .. are o casa .. ca daca vrea nevastasa sa faca curat are nevoie de GPS

AV : Ai ma , nu fi rau , de afara pare mare , dar daca intrii inauntru .. nici nu iti dai seama cat de mica e !

TB : Nutii !!! Fara dinti ! sau o trec pe Roberta in locul tau !

EU : Scuze suvitica mea !

RA : Sefu ... daca ma avansati pe mine ... trebuie sa va anunt ca acum am invatat sa numar... sa numar pentru noi !

TB : Bine ... bine parasuta mea .. a.. colacu meu de salvare ...stiu ca poti . Revenind , voi acum dati vina unul pe celalalt ... dar noi cu totii ..pierdem din paine!

EB : Da sefu , stim incercam , o sa mai taiem din sporurile studentilor , da-i in aia a masii ca si asa nu invata nimic , mai stau si la buget . II trimitem pe toti la taxa , le spunem ca vrem sa facem de exemplu Agronomia sa semene cu Harvard .

AV : Emile , esti prost . La Harvard nu se studiaza agricultura .

EB : Lasa ma ..ca daca sunt eu prost , e si astia . Ce...crezi ca ei au habar ce e in afara ?

TB : Buna idee Emile , dar nu stiu daca imi ajung banii pentru casuta lu fetita mea . Si tare mi-e ca ma omoara nevasta .

EU : A venit doamna ?! si se sterge repede la bot .

TB : Taci si suge ... ia de la Basescu Nutico.

TB : AV ... cum facem si noi .. sa luam impozitul ala ...2 % sa il trecem de la fiecare pe ONG-u nostru ?!

AV : Sefule , situatia e complicata , mai ales ca stau astia cu ochii pe noi... Nu ai vazut ce a facut Crin ?! Si-a tras guvern din umbra ..

EB : Sefu.... pot sa imi fac si eu un guvern din umbra ?

TB : da Emile ... da .. Videne .. nu-i baga ma inseama , las ca il pun pe Vasile sa aibe grija de ei ...

VB : Da matale crezi ca ma mai asculta cineva? Nu vazusi ca la miting strigara politistii “moarte lu basescu”

TB : Lasa bai .. ca te descurci tu cumva , vorbim cu Nutica , le da si lor niste pantofi si ciocolati ... si ii linistim ... lasa ca oricum face si fi-su lu schiopu televiziune , ii scoatem din afaceri pe Voiculescu si Vantu si mai scapam si de grevele astea . Si .... Vasile ..sa stii ca lumea ma iubeste .

EU : Sefu .. s-a cam secat izvoru...

TB : Emile ... exerseaza fata lu Ciorbea .. si zi-le ca trebuie sa strangem cureaua , acum cand se vede luminita de la capatul tunelului .


Acest articol este un pamflet si trebuie tratat ca atare , orice asemanare cu persoane reale este pur intamplatoare .

Niciun comentariu: