duminică, 20 septembrie 2009

zilele bucurestiului

In primul rand ...vreau sa le urez felicitari celor ce se ocupa de site-ul PMB ...genial .. au pastrat programul pentru anul trecut ...
Ok ... in mare .... foarte foarte frumos ... genial focul de artificii... poate momentul 0 al sarbatorilor ...
Apoi ..dintre invitati ... K1 si Felicia Filp ... s-au ridicat deasupra tuturor ... si am fost la cateva concerte ...dar ..na ... In schimb trebuie sa remarc ceva... extrem de putina lume ! Poate prea putina fata de cat ma asteptam ... fie ca vorbim de Cismigiu , P-ta Constitutiei ... P-ta Revolutiei sau Centrul Vechi ... In Herastrau oricul era liniste ...
Ok ... scoatem copii pe strada sa marsaluiasca ? D`apai ce-i asta domn ` Oprescu ... am mai trait filmul asta..acum 20 de ani
Si .. totusi ..parca ma simteam la petrecerile colorate cu mici si bere ..din teritoriu ... unde fiecare candidat pleaca la vanatoare ... Adica ... faci tu concert cu muzica de opera ... si pui mici si bere... Frate ... nu-i Ok ... Nu zic...eu am stat la bere ... ca era 2.5 lei ... si am zis ca-i ideal ..dar nu se face ! Cum s-o fi simtit femeia aia acolo pe scena... in miros de mici ? Chiar ne credem la Stefanesti ..sa facem show pe terenul de fotbal ? chiar suntem atat de idioti ...
..Probabil ca da ! ... Chiar ma mir cum de nu au aparut gagici imbracate in tricouri albe .... strangand semnaturi pentru prezidentiale... cum domn` oprescu .. ?! poate agatam si noi vreuna ...
Ok ... partea cea mai idioata ...
Cum pula mea sa termini tu zilele bucurestiului cu super concertul MANDINGA !!!! ?!?!
Chiar sunt cine stie ce vedete !?!
Mai bine-l chemai pe Guess-Who ..si-ti bag un Noapte buna Bucuresti..de chiar ne duceam la culcare ...dar macar cu zambetul pe buze ...sincer ...
Noapte buna Bucuresti , La multi ani !

Left-Handed ,
Drake

Niciun comentariu: